Medlemmerne af BUPL i Sydjylland og fagforeningens formand, Kim Jørgensen, har ikke ligefrem armene over hovedet i jubel over det indgåede forlig på det kommunale område. – Vi holdt det første af tre medlemsmøder i går (mandag, red.). Medlemmerne mener ikke, det er godt nok med generelle lønstigninger på 7,53 procent over tre år. Jeg er enig, og der skal meget vægtige argumenter til at ændre den holdning, siger Kim Jørgensen til Arbejderen. Han påpeger også, at medlemmerne har svært ved at gennemskue, hvad en procentvis stigning betyder i kroner og ører. – Dertil kommer, at konsekvensen af at...