Annonce

8. marts 2008 - 9:15

OK2008: Nej-kampagne på vej fra lærere

Stem nej til OK 08!

Sådan lyder opfordringen på den folder, som i næste uge bliver sendt ud til kredse og tillidsrepræsentanter i Danmarks Lærerforening.

– Vi er mildt sagt ikke forblændet af resultatet af overenskomstforhandlingerne, siger John Jensen.

Han er formand for Ballerup Lærerforening, hvor bestyrelsen og alle kredsens tillidsrepræsentanter er enige om at anbefale medlemmerne at stemme nej til lærernes nye overenskomst.

Gentofte Kommunes Lærerforening og Kreds 16 i Taastrup støtter også
Nej-kampagnen.

Læs mere i dagbladet Arbejderen

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce