Regeringen har nøglen til at løse den langvarige konflikt blandt sundhedspersonalet og pædagogerne. Det er på tide, at den nøgle findes frem, mener BUPL og Sundhedskartellet i Region Midtjylland, der inviterer til demonstration torsdag den 12. juni kl. 16 på Store Torv i Århus.. – På det her tidspunkt i konflikten, hvor forhandlingerne er fuldstændig låst fast, er det vigtigt at rette fokus på regeringen og de politiske partier i Folketinget, siger Ulla Nygaard, næstformand i BUPL Århus. – De må medvirke til, at Lars Løkke letter på låget til pengekassen, så arbejdsgiverne i kommuner og...