Ejeren af fiskeeksportfirmaet N.O. Hausgaard A/S i Hirtshals, Jan Jensen, er ikke glad for beskæftigelsesministerens forslag om at begrænse adgangen til supplerende dagpenge. – Jeg frygter, at de ansatte siger op, for der er jo ingen, der vil betale for at gå på arbejde, mener Jan Jensen. I dag kan den nordjyske virksomhed beskæftige hver af de 20 ansatte i cirka 1300 timer om året. Kompensation for resten af timerne, henter de ansatte fra deres a-kasse, hvor de er fuldtidsforsikrede. Det sætter nye dagpengeregler, med virkning fra den 14. april i år, en foreløbig stopper for. Retten til at...