»Vi har gjort det før, og vi kan gøre det igen«. Sådan sagde Frans Bach, formand for LO Nordvestjylland, tll dagbladet Arbejderen tidligere på ugen. Han hentydede til, at det var sosu-arbejderne i Holstebro, der forud for de offentligt ansattes overenskomstforhandlinger satte gang i en landsbevægelse for bedre løn- og arbejdsvilkår. Mandag den 23. februar gik et par hundrede borgere, som de første her i landet, gennem byens gader med krav om, at der bliver sat gang i beskæftigelsen. Nu opfordrer netværket Fagligt Ansvar til, at man igen følger eksemplet fra Holstebro, og gør fredag den 15...