Der kommer ingen husholdningsaffald fra Gladsaxe, Herlev, Ballerup, Glostrup, Hvidovre og dele af Rudersdal Kommune ind på Amagerforbrændingen og Vestforbrændingen. Siden onsdag morgen har strejkende skraldemænd taget opstilling udenfor, og de sørger for, at ingen andre vognmandsfirmaer overtager det arbejde, som HCS ikke kan udføre på grund af strejken. – Der er hele tiden nogen, der forsøger. De siger, de kommer med storskrald, men når vi kigger i containerne, kan vi se poser med dagrenovation fra de strejkeramte kommuner. De bliver bedt om at vende om igen, siger Bo Braagaard, talsmand for...