Lørdag aften den 15. juli blev der slået alarm fra Ungdommens Hus i Fredericia, da en gruppe højreekstremister havde smadret ruder i Ungdommens Hus og var gået til angreb på to SSP-medarbejdere, der sad i deres bil. Bilens forrude blev knust, men de to SSP-medarbejdere kom ikke yderligere til skade. Ifølge Fredericia Politi mærkede den ene medarbejder dog »et dunk« i ryggen, da han forlod stedet, og politiet regner med, at det drejer sig om en sten, der blev kastet på manden. Racistiske slagord Kilder i Fredericia, som Modkraft.dk har været i kontakt med, fortæller, at en enkelt...