Annonce

31. august 2007 - 15:30

Nazifører fortsat fængslet

Den danske nazifører Jonni Hansen fra partiet DNSB har fået Landsrettens ord for, at han skal forblive varetægtsfængslet i yderligere fire uger.

Jonni Hansen blev fængslet den 19. august, da han i forbindelse med en nazistisk mindemarch kom i klammeri med to betjente. I den forbindelse vippede Jonni Hansen den ene betjents hjelm halvt af, ligesom han strittede voldsomt imod selve anholdelsen.

Den opførsel blev takseret som vold mod embedsmand og har altså indtil videre kostet nazilederen seks uger bag tremmer.

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce