Annonce

13. juni 2006 - 16:04

Højreekstremister rykker til Nørrebro

Deltagere i Stop Islamiseringen af Danmarks demonstration i århus lørdag den 10. juni 2006. Til højre er det formanden for den højreekstreme forening, Anders Gravers. Foto: MonsunForeningen »Stop Islamiseringen Af Danmark« vil nu demonstrere på Nørrebro i juli måned. Københavns Politi er indstillet på at give demonstrationstilladelse.

Læs mere i lokalavisen PåGaden

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce