Annonce

2. september 2003 - 3:11

Slagteriarbejdere strejker på anden uge

Strejken på Danish Crown’s slagteri i Blans i Sønderjylland gik mandag ind i sin anden uge.

Tidligt mandag morgen gik de 60 strejkende i slagteriets opskæring til fagligt møde, hvor de besluttede at fortsætte strejken.

Læs mere hos Dagbladet Arbejderen

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce