Strejken på Danish Crown’s slagteri i Blans i Sønderjylland gik mandag ind i sin anden uge.
Tidligt mandag morgen gik de 60 strejkende i slagteriets opskæring til fagligt møde, hvor de besluttede at fortsætte strejken.
Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96