Annonce

19. juni 2003 - 12:24

Bodum-sagen skærpes

Beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen bombarderes med spørgsmål i den såkaldte Bodum-sag, hvor tvangsaktiverede udførte arbejde for den multinationale kaffekandeproducent. Det viser sig nu, at der har manglet skriftlige aftaler mellem Bodum og de aktiverede om det arbejde de udførte, ligesom der sættes spørgsmål ved om Bodums betaling for arbejdet er på markedsvilkår.

Læs mere hos SiD

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce