Fristen for aflevering af lister med kravet om 25 procent højere dagpenge er udskudt til den 5. november.
– Vi har besluttet, at listerne skal afleveres ved anden behandlingen af finansloven i stedet for ved Folketingets åbning, fortæller Henrik Lippert fra OK 2010 initiativet, der står bag indsamlingen.
Han er også formand for 3F Bygge-, Jord- & Miljøarbejdernes Fagforening i København, der hver dag modtager fyldte lister med posten. Trods det må tempoet i underskriftsindsamlingen gerne sættes i vejret, opfordrer Henrik Lippert.
Men en længere tidsfrist for indsamling af underskrifterne gør det ikke alene. Skal indsamlingen blive en succes, forudsætter det, at listerne hives frem i lyset, at folk får en kuglepen i hånden og måske også en opfordring til at sætte sit navn på listen, mener Hans A. Sørensen. Han er, ud over at være med i OK 2010 initiativet, også formand for 3F Horsens.
Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96